پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز عنوان مطلبی است که تیم پاپولی در این پست به آن پرداخته است.
پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز، پرسشنامه ای محقق ساخته است است. این مقیاس دارای 21 گویه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای (بسیار کم تا بسیار زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین 1 تا 5 است. با سؤالاتی مانند: (در آینده شرکت خود نقش استفاده از روشهای روزآمد بازارایابی را تا چه حد موثر می دانید؟) بازاریابی سبز را می سنجد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز
بازاریابی سبز: بازاریابی سبز فرآیندی اجتماعی است که افراد و گـروهها از طریـق مبادله محصولات و ارزش آنها، نیاز و خواسته خود را از طریق روش اخلاقی که آثار منفی بر محیط زیست را حداقل کند، برآورده می کنند.
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز
منظور از بازاریابی سبز نمره ای است كه پاسخ دهنده گان به سوالات 21 گویه ای بازاریابی سبز می دهند.
عنوان فایل: پرسشنامه استاندارد بازاریابی سبز
تعداد صفحه: 3 صفحه
منابع: دارد
تحلیل: دارد
نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
قیمت: 2500 تومان