مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند عنوان مطلبی است که در این پست تیم پاپولی جهت استفاده دانشجویان رشته های مهندسی صنایع و مدیریت تمامی گرایش ها مهیا نموده است.
در این فایل علاوه بر مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند، پیشینه تحقیق نیز قید شده است؛ همچنین از فایل مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند می توان به عنوان فصل دوم پایان نامه ارشد نیز استفاده نمود.
در ادامه فهرست مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مهیا شده است:
2-1 مقدمه
2-2 برند
2-3 ارزش ویژه برند
2-4 ارزیابی برند
2-4-1 مضرب استحکام برند
2-4-2 روش ارزیابی دارایی برند
2-4-3 روش Equitrend
2-4-4 مدل Brand Equity Ten
2-4-5 مدل ارزش ویژه مبتنی بر مصرف کننده
2-4-5-1 برتری برند
2-4-5-2 عملکرد
2-4-5-3 تصورات
2-4-5-4 قضاوت ها نسبت به برند
2-4-6 روش Brand Finance
2-4-7 روش BrandZ
2-4-8 روش قیف برند
2-5 پیشینه تحقیق
2-5-1 تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-5-2 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
مطالبی که در فایل مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند قید شده است، به صورت خلاصه مشاهده می نمایید:
مقدمه
مسئله برندینگ و مدیریت برند امروزه هواخواهان متعددی در دنیای بازاریابی برای خود دست و پا کرده است. بسیاری از نظریه پردازان، مدیران و پژوهشگران، دنیای آینده بازاریابی را جهان مدیریت برند و فعالیتهای پیرامون برندینگ نام نهاده اند. مدیریت برند عبارت است از برنامه ریزی، ایجاد، پیاده سازی و ارزیابی استراتژی برند به صورتی نظامند. شاید هیچ سرمایه ای بیش از یک نام قدرتمند، معتبر و ارزش آفرین برای سازمانها کارآمد نباشد. آسیب پذیری کمتر در شرایط رقابتی بازار، حاشیه سود بیشتر، ارتباطات قویتر با حلقه های پشت سری و جلو سری زنجیره تولید و دیگر مزایای توسعه برند از این دست هستند (ساترلند و قربانلو، 2001).
.
.
.
برند
واژه برند از لغت Brandr مشتق شده كه به معني «سوزاندن» است. پيشينهي روش برندسازي نيز به زماني بر ميگردد كه صاحبان احشام براي شناسايي حيوانات خود، علامت يا نشاني روي بدن آنها ميسوزاندند (الرود ، 2007).
.
.
.
اطلاعات تکمیلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند:
عنوان: مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند
پسوند فایل: doc
اطلاعات فایل: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
کیفیت فایل: عالی
تعداد صفحه: 75 صفحه
قیمت: 25000 تومان